Torsdag

Då har man jobbat en dag och nu är jag ledig en dag igen. Skönt schema :)
Hade grupp möte det sista idag, alla pratar i mun på varandra...

Åkte förbi affären påvägen hem, hur kommer det sig att man nästan alltid ska glömma en av dom viktiga sakerna när man handlar? Fick t.ex med mig hårfärg istället för deo hem. Fast hårfärgen var nödvändig den också. Får se om jag orkar ta i den idag eller om det får bli imorgon.

Ska snart sätta mig och plugga till teori, skulle egentligen ha gjort det under tiden jag har haft "paus" från körskolan, men har jag gjort det? Nepp, sista sekunden som vanligt. Hoppas han glömde att han bad mig göra de.

Ne tror jag kör i färgen medans jag pluggar..
Hepåre


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0