Life feels goood!

Internet går tydligen i snigelfart...
Jobbat idag, gick som vanligt, börjar bli lite trött på att nu. Ett jobbe byte vore fan inte fel, men samma problem varje gång jag har samma tanke, vad fan ska jag göra annars? Bättre arbetskamrater tror jag knappt jag kan få. Men det är lönen som gör att jag vill byta jobb.

Ikväll har vi skrivit på kontraktet till den nya lägenheten, det känns så jävla bra, jag bara längtar nu tills vi ska flytta. E har hört att det ska öppna någon bar/restaurang i gamla tullhuset. Då drömmer jag mig bort till nästa sommar och semester :) Fick även träffa den nuvarande ägaren som verkar öppen med allt, vi ska dit som nästa måndag eller tisdag och få se mer av lägenheten och förråd och tvättstuga och gästlägenheten(som det ska tydligen ska finnas kök och dusch) kanske även skulle få lite lampor som hon inte skulle ha med sig. Fast jag vill helst ha lite nytt, men vafan äre fint så klart man behåller de :) Mäklaren verkar också jäkligt bra. ALLT KÄNNS SÅ JÄKLA BRA JUST NU!

Imorn ska jag ner till Verner Andersson och säga upp lägenheten, och sen säga att vi vill lämna lägenheten sista sept. Eller att vi ska vara ute ur lägenheten då. Hoppas hoppas att dom släpper oss.. Sen är det tvätt och städ som gäller. Har jag ork och lust så tänker jag nog rensa lite i den stora garderoben.. Har säkert fullt av kläder som jag kan slänga. Fick tyvärr inte ta E´s kläder :)

Funderar på min födelsedag, om jag ska vänta att ha festen för vänner tills vi flyttar in i nya lgh, så de blir inflyttningsfest/födelsedagsfest. Men jag vet inte.. Skulle ju inte bli förrän mitten av oktober då.. Njee den får nog bli här, lite tidigare istället..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0