Borde vara trött!

Sitter vaken idag också, inget ovant längre. Jag borde vara trött, sov bara 3-4 timmar idag på morgonen/lunchen. Hur kan jag inte vara trött? Min sjukdom verkar väldigt konstig.
Men jag ska försöka tvinga mig till sömn efter jag sett ett till OTH avsnitt, har kollat lite på de gamla, blir alltid lika glad när Luke och Peyton blir tillsammans, haha! Och vill alltid in i serien och slå Carrie hårt. Jag tar serien väldigt allvarligt ;)

Imorn blir jag eventuellt hemma hela dagen och kvällen ensam, E ska först köra mc i etuna hela dagen, sen ska han eventuellt på någon konsert i sthlm. Min dag imorn kommer alltså bli Väldigt tyst! Önskar jag hade orken till att städa men så fort jag tar huvudet lite neråt eller reser mig för snabbt så gör de så jäkla ont i huvudet. Men jag måste nog ta tag i disken innan alla äckliga flugor kommer, och då väntas det att plocka rester från krukor och lampor eftersom Skilla och Sture minsann ska leka med flugorna i fönstren. Ja bara den här veckan har STURE haft ner en lampa och en kruka, som tur var så "överlevde" båda..

Saknar mina godnatt pussar från E, får visst inga såna förrän jag slutar prata som en smålänning... Han tycker att jag pratar precis som Eve just nu.. Förstår att han inte vill bli smittad, även att han påstår sig smått har blivit det..

Nej nu ska jag se Oth innan jag ska slå mig själv med ett brännbollsracket till sömn! För de verkar som de behövs, jag är en maskin!En sjuk maskin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0