4.e Augusti

Fick sluta tidigare igår, vilket var tur för mamma och pappa var här lite innan 3 och lite efter åkte vi. Tog 3 timmar till Hagfors, och inte den bästa vägen, inte dit iaf, dom byggde om vägen mitt i ingenstans vilket gjorde att det tog längre tid. Men sen var vi framme, Vetlanda körde bra, vann förstås. Och tur med vädret hade vi också, hade sol hela kvällen.
Hemvägen gick också sådär, i hallsta höll dom på med något också och vi fick ta en rejäl omväg. Vi var inte hemma förrän 00..

Idag har vi åkt runt och shoppat lite, första stop på ikea, köpte mig en kudde. Sen rusta och köpte några småsaker. Sen tog vi några affärer på stan, hittade en tjock tröja som är väldigt behövligt. Det är något som jag behövt väldigt länge men köper det aldrig.
Fick även hem mina varor från nordicfeel redan igår, men de hann jag aldrig hämta ut så de gjorde jag idag :)
Snabb leverans måste jag säga.

Ikväll håller vi på att tvättar, men nu hänger det på tork tills tvättiden är slut. Är bara skit på tv och jag känner mig redan trött. Ser inte alls fram emot de här 2 dagarna.

Ne nu ska jag leta efter något att se på tv... Livet på BB verkar då inget kul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0