Wohooo

Äntligen helg.. Dagen gick ganska så snabbt och okej. Var inte så drygt som jag förväntat mig.
Efter jobb så hann jag bara hem en snabbis och ringa mamma, sen kom E hem och vi åkte ner till stan, E letade skor, jag letade efter något snyggare linne, båda gick hem tomhänta. Eller nej vi handlade mat på greken. Lite godare idag. Efter det så slocknade jag ett tag. Sen ut och övningsköra en liten stund, och idag fick jag köra vid rödljus, wohoo, det går framåt, E var däremot rädd att jag skulle köra ner i diket när jag skulle stanna och byta. Men liiite koll har jag faktiskt :)

Har hämtat lite dricka, Carribean Kick heter det som jag köpt, skulle vara som breezer men inte riktigt, smakar lite vanlig men ska vara vattenmelon. Men dom slinker nog ner dom också, annars får jag försöka byta med E :)

Verkar som många serier har uppehåll igen? Tycker Oth knappt hann börja innan det tog uppehåll. Illa!
Imorn blir det lite kalas på em, sen får vi se vad som händer på kvällen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0