Snart dags

Skönt med sovmorgon, gick lite innan 12 och åt frukost. Sen igång med städandet, lämnade kvar lite till E, något ska han väl allt göra :)
Blev ww´s pizza till lunch, råkade nog värma den lite för länge för den var stenhård. Och den mättar inte i närheten som dom andra ww gör. Tycker jag är lika hungrig som innan jag åt den, men det går väl över.

Om en halvtimma ska jag cykla ner till körskolan, tänkte jag skulle försöka boka några körlektioner till nästa vecka. När man vet om hur tråkigt det kommer att vara så har man ju verkligen ingen lust att åka dit. Jag önskar jag slapp. Jag vet redan om att man inte ska köra när man är full. Men något är det väl säkert bra för.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0