LOL!

Gick in på min gamla blogg: lijos.bloggproffs.se
Alla mina inlägg sen jag började banta finns där. Började ju förra året i maj. Aja här är något som jag tydligen skrev 9.e Juni:

På lördag har jag min sista vägning har jag tänkt mig, men det är HELT FEL vecka att sluta på, eftersom det är fel vecka i månaden så kan det ju visa sig att det står på samma som förra veckan. Men nu känner jag att jag behöver en paus. Men kommer nog fortsätta springa, äta nyttigare, inte äta massa skräpmat, och alkohol är inget jag längtar efter direkt heller. Sen får vi se om jag fortsätter efter sommarn igen

Väldigt kul att sitta och titta igenom alla inläggen, och så mycket som man har gått ner sen man började. MEN fortsatte jag springa? Nej, dricker jag alkohol, JA.. Skräpmat, ja, fast inte så som innan. Det som stämmer i den meningen är väl att på iaf vardagarna så äter jag någorlunda nyttigt. Att springa är inte riktigt min sak, det är jobbigt, fast när man väl har kommit igång är det ganska så skönt, men jag har svårt för att komma igång. Fast är det något jag egentligen behöver så är det att träna, behöver egentligen inte gå ner mer i vikt. Min kropp är så förbannat otränad, mina knän knakar och min rygg är som en 90 årings. Nja riktigt så illa är det kanske inte. Hade det funnits ett gym några meter härifrån eller kanske i huset hade jag säkert funnits där ibland, men Orka först jobba, sen komma hem och byta om till träningskläder för att sen CYKLA till gymmet. Sen kan jag tillägga att jag gillar inte att träna bland folk. Ensam i gymmet skulle jag nog ge lite iaf..

Nej ska nog forsätta läsa inläggen och tycka jag är förbannat bra som har gått ner från 69kg(!!!!!!) till 54...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0