Lätt att säga..

Jobb gick bra idag, sista timmen hade vi grupp möte, en av våra tanter var med en liten stund med personal. En annan personal kom in och börja så gott som att skrika, tanten måste kommit i chock, sen pratade alla i mun på varandra, inte ens jag hörde vad någon direkt sa, men jag tror aldrig jag sett någons ögon åka runt som efter en tennisboll. Stackare.. Så går ofta våra gruppmöten till, min grupp är den bästa enligt mig, men alla tillsammans på samma gång blir ett herrejäklar kackel.

E åkte iväg till sina vänner, jag hade inte ens gått in i duschen och jag bara orkade inte stressa upp mig för att åka iväg så jag stannade hemma. Så jag gick och köpte lite godis(hittade mina jordnötskolor :D) och sen köpte jag en pizza. Så nu är jag ganksa så mätt. Man kan ju alltid spara godiset till en annan dag, eller till lite senare ;)

Håller på att se Kråka Anka, hon gnäller just nu om att assistenterna har det stökigt, förbannat lätt för den människan att gnälla över när hon med stor säkerhet har städhjälp dagligen. Hon kan säkert städa själv, men jag tror knappast hon gör det. Hon är förbannat störande, ungefär som Kissie men ändå vill man titta/läsa..

Min lön är nu helt slut, förutom mitt sparande, som jag måste nalla lite imorn, då ska vi på 30 års kalas, vet inte än om vi ska ut, men troligen. Så jag vill köpa något linne. Men omöjligt brukar det vara när man väl vill ha något.
Dricka har jag iaf här hemma..

Missar både första GP i speedway imorn och hockeyn.. Hmmm! Speedwayen går säkert i repris, måste undersökas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0