Kan inte sooova

Uhh kan inte sova, tog nog för lång sovmorgon idag. Så hur ska jag göra mig trött nu då?
Skulle kunna läsa lite teori, men ne det orkar jag nog faktiskt inte. Inget bra på tv, alla mina serier har jag redan tittat på. Alla bloggar har jag läst. Blir förbannad på alla satans lastbilar som åker utanför, dom låter så in i hvete. Nästa lägenhet hoppas jag vi hittar vid en mindre väg.. Det blir ju inte den nybyggda, tror inte ens jag nämnt den, så skit samma.

Nehe nu ska jag göra något som tröttar ut mig..


Kommentarer
Amundmaja

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-03-13 @ 16:43:17
URL: http://amundmaja.blogimagine.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0