Jomenvisstserru!

Så nu har jag 4 dagars ledigt. Skönt, men ändå så känner jag piss och skit. Jag hade velat att vi skulle åka hem till Vetlanda, överraska mamma och pappa. Men det är ju tyvärr inte jag som har körkort och bil. Så nej det blir västerås som vanligt. Jag är trött på den här staden, kanske det är just nu, men vi bor ju här, kan man inte åka nån annanstans? Så i år tror jag faktiskt jag skiter i valborg, film och snacks istället. Jag har ingen lust! Ja om vi nu inte åker iväg, annars blir det ju ändå bara som vilken helg som vanligt..
Jag ska komma med förslag, mitt förslag var till Vetlanda.

Har varit ute och övningskört precis, i säkert en timma, först ute på hässlö och sen körde jag HELA vägen hem. Tyckte inte om att det regna och var mörkt ute, blev som en blind människa, såg helt seriöst inte vart vägen tog vägen och en sekund innan jag skulle svänga så säger E att jag ska svänga, det gillas inte. Men han är snäll som kör med mig. Men elak som inte kör mig till Vetlanda, jag offrade ju mig t.om att köra en bit hem.. ELAKT!!!!!!

Fan jag har ingen lust att gå på riskutbildning imorn. Jag hatar sånt, man ska tydligen delas upp i grupper. Fan fan fan! Och sen får vi ju inte glömma att jag är ledig, och jag tror alla vet vad jag gör när jag är ledig? Städar! Mina lediga dagar är så jäkla spännande. Hela mitt liv faktiskt!

Nej nu ska jag sluta här, annars så blir det fler svordommar och fler historier om hur tråkigt det mesta är just nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0