Hungry!

Sitter här och väntar på att E ska ha tittat klart på UFC så vi kan åka ner till stan och äta lite mat och sen blir det några öl också.
Idag vaknade vi ganska så sent, jag hann ite ens gå upp förrän E sa att vi skulle åka iväg till tuna, så fick åka helt oduschad och osminkad, tyckte jag mindre om. E hittade hans skor som han ville ha, jag sprang snabbt in i två affärer och letade snygga linnen men tycker det bara finns casual linnen. Hittar inga direkta "fest" linnen. Så idag får det bli nyårs klänningen men den duger väl bra den också. Lite väl mycket tuttar kanske, men kan andra så kan väl jag..

Sen efter tuna så åkte vi till J,S & N, fick god tårta och massa annat gott. 3 småttingar var där och dom är ju för söta. Minsta T fick jag gå runt och gå lite med, så otroligt söt, ett riktigt chram troll, man kan ju inte annat än längta..

Åhh jag hungrar snart ihjäl, har inte ätit någon riktig mat på hela dagen, fick inte i mig någon frukost eftersom vi åkte lika snabbt som jag vakna, så fick bara i mig smörgås från Q8 eller va de nu var, och sen tårta.. Behöver mat nu. Så hoppas den där satans matchen är slut snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0