Glad påsk?

Påsk, jaha, betyder väl inget direkt längre, ska jobba som vilken dag som helst, både lördag söndag och måndag. Så bara idag har jag varit ledig, men jag har fått i mig lite påskmat ändå.
Läste en annan blogg precis om när man bodde hemma så fick man alltid ett påskägg, fick alltid jag också, man förstår nog inte hur bra man hade det hemma förrän man flyttade. Fast jag var aldrig den som hade bråttom att flytta heller, för jag tyckte jag hade det bra hemma. Men så träffade jag E, och då var det ju bara att bestämma om man skulle fortsätta eller inte. Och jag är självklart glad att jag flyttade till honom. Men det finns många dagar då jag önskar jag bodde närmare familjen, jag är en väldigt mammig person. Gissa hur det känns 33 mil hemifrån? Men så är livet, bil,tåg och telefon finns som tur är.

Jag sitter som en tok varje dag och kollar om någon lagt bud på lägenheten vi är intresserad utav, E vill vänta tills antingen mäklaren ringer eller tills någon har lagt ett bud. Jag vill ju NUUU!!!! Jag försöker att inte ha så höga förväntningar, men kan ändå inte undgå att säga "våran" lägenhet. Och planera redan hur möblerna ska stå. Jomenvisst jag har inte alls höga förväntningar.

Trist äre här just nu, jag har sett Grey´s avsnitten och även ett Ugly Betty avsnitt. Och nu har jag inget att göra. Ska snart försöka sova men är inte tillräckligt trött, lägger jag mig nu så ligger jag bara och vrider och vänder på mig ändå.

Nej kanske något bra på tv? 


Kommentarer
fanny- MIG & mode

Fin blogg! Gillar designen!



Checka gärna min också!



Deltar även i Nelly.com ´s bikinitävling. Och har gjort min drömbikini, den kan bli verklig, OM du hjälper mig och röstar.

Tycker du att den är fin, lägg jättegärna en röst, skulle bli OTROLIGT glad!!



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=FeOUe3NnXgaFkXDnsQ7YpFotbc0QtUBxyNFQ#bikiniGallery

2010-04-03 @ 01:23:23
URL: http://fannyhilding.blogg.se/
Sofie

glad påsk!

2010-04-03 @ 07:46:42
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Snookie - Perfection since 1992

Glad Påsk!!!

Hoppas du har en toppendag!

Massa kramar Snookie!

2010-04-03 @ 18:51:37
URL: http://snookie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0