G´nitey then

Fin tisdag, har tom varit utomhus i bara tröja. Skööönt om våren tänker visa sin starka sida. Men imorn ska vi tydligen få regn igen.
Sture hade lyckats ta sönder sin tratt, men E fick på den på nå vis, men han har fått vara instängd i sovrummet hela dagen till jag kom hem, då tog jag av tratten, och guu vad han mös, vilken kelkatt. Han var nog överlycklig både för att få komma ut från rummet och för att få av tratten. Men han verkar så pass duktig så han inte slickar något..

Idag har jag försökt vara extra gullig, gjorde god middag och efterrätt, till middag blev den nya favoriten med fläskfile och kantareller. Till efterrätt blev det chokladdoppade jordgubbar med glass, fan så bra det smakade. Men det märks att man varit ihop ett tag när sambon sätter sig och spelar BF direkt efter. Fast lite mys fick vi in också.

Sitter här och försöker övertala honom att vi kan åka hem till Vetlanda ihelgen, att jag kan köra den tråkiga vägen*Ohhhh*, men jag lär väl inte lyckas med det. Vi blir väl här i penis västerås, som vi bor i året runt. Och varje midsommar,nyår,valborg ser likadan ut, fast olika årstider, nej kanske inte riktigt men nästan. Jag säger inte att det är tråkigt, men kanske för omväxlings skull kan vi "fira" något i min hemstad. Right?

Jag blir snart förbannad på mig själv, mina satans gäspningar, jag blir aldrig av med dom, men jag tror det sitter mycket i psyket. Men varför har jag dom? Stress, rädsla? Men jag kan inte komma på något som jag är rädd för? Det är iaf dom förklaringar jag får vad det kan vara. Läkarn tyckte han var smart sist jag var där och skulle kolla upp vad det var, "Ja man brukar ju vara trött när man gäspar" Ajfan! Det hade jag ingen aning om! Vilken utbildning hade du sa du? Jag är inte trött hela tiden.. Jag vet att som när jag körde med körskolan så gäspa jag inte, för jag koncentrerade mig ju på vad jag gjorde.

Men nu så ärjag trött på riktigt, så dags att ta sig till sängs och jobba en dag till innan 4 dagars ledighet. Håll tummarna för att E vill åka till Vetlanda..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0