Dagens djävulskap!

När jag gick och la mig för att vila, vad upptcäkte jag inte då? Jodå golvet var fullt med jord och blomman låg ännu en gång på byrån. Dammsög upp det och slängde ut katterna. Dom kraffsade lite utanför men fick då inte komma in. Icke!!

E och jag skulle egentligen tränat, övningskört och handlat godis idag men det slutade med att jag fick välja mellan köra och träna. Så det fick bli köra. E var trött och inte den bästa handledarn vilket gjorde att jag inte blev den bästa eleven. Körde en liten stund sen fick E ta över ratten och köra hem. Godiset fick jag med mig hem och har såklart ätit upp endel av det. Vad gör det om jag äter lite idag och lite imorn?

Någon som fick upp flåset var Sture, hittade en leksak som tydligen var super skoj, och hur slut han än var så skulle ha fortsätta leka. Flåsade som en liten hund, och jag försökte få honom lugn men han sprang direkt efter leksaken. E tyckte inte om för han spelar BF, så det störde honom lite. Ha! Synd.. :)

Ni anar inte hur trött jag är på att leta lägenhet, det finns så många som är skit fina och perfekta, men som kostar så jäkla mycket pengar, en sak vore om dom kostade mycket men hade en väldigt låg avgift, men så är det ju inte. Vi funderar lite på lägenheter som ska byggas 2011, inflyttning hösten 11. Men om vi inte flyttar förrän då så vill jag bo i en större 3.a. Vafan nån gång måste vi väl börja på familjelivet. Inte bara två störda katter. Men jag vet inte, jag tror fortfarande jag är ensam om dom tankarna tyvärr. Nästa år fyller han 29(!!!!), borde inte familjelivet komma lite på ens tankar? Alla är vi olika, trist bara att vi skulle vara så olika om den saken. Ja nu kom jag in på en helt annan sak.. Jag har stor lust att blockera hemnet från min dator, gå i ide ett tag.
Varför säljer folk inte sina 3.or för? Är mest tvåor ute.. Inom våra krav iaf.

Tror även en förkylning smått börja smyga sig på, täppt i näsan vilket gör att jag gäspar 100 ggr mer än vanligt. Känner mig allmänt hängig och trött. Men jag hoppas jag håller mig frisk resten av veckan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0