Battlefield.

Det är det enda som är på här om kvällarna, E sitter i soffan med sina vänner i örat. Dom skjuter ihjäl folk. Blää, jag tycker att min käre sambo ska köpa sig en tv och ha i sovrummet. Det är visserligen inget som jag ska se på tv, men att lyssna på pang pang och konstiga ljud från E är absolut ingen höjdare.

Ska nog snart dra mig till sängs, börjar bli hungrig och det bästa sättet att stilla ner sitt hunger är att lägga sig, haha. Ja om man inte vill äta då förstås. Fått sug efter våfflor och glass, är nog bara för ett par som jag gick till innan idag skulle göra det. Å jag ska ju int de. Och sen är jag förbannat sugen på jordnötsrutor, dom är super goda.

Nej om man ska ta och sova istället för att tänka på sånt som jag inte borde äta..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0