4.e April

Usch vad drygt det är att jobba helg, även att det är som att jobba vilken dag som helst så blir man extra trött bara för det är helg. Sen att se E ligga kvar i sängen gör Inget bättre, vill krypa i sängen jag också..

Är väldigt hungrig, ikväll blir det potatisgratäng och fläskfile, gratängen står i ugnen. Och jag kan inte börja skära upp fläskfilen för då kan jag ge mig fan på att någon av S är och äter på den om jag lämnar köket, gjorde det misstaget igår, lämnade en smörgås på tining framme en stund, och när jag skulle bre den så låg den på marken med några bitmärken på.

Efter mat blir det film (Law abiding citizen) och lite snacks till förstås. Sen ska jag hoppa in i dusch och efter det är sovdags. Jobb imorn med, sen ledig i 2 dagar. Men förstås så måste jag troligen till jobbet på onsdag för då är det mönsterarbetsplats Igen, sista gången som tur är. Men då får dom berätta tiderna imorn. Och på onsdag em ska jag ha en körlektion, denna gången ska E med. Sen ska jag nog ta en paus och övningsköra massor med E istället. Annars blir det massor av pengar..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0