3.e April

Denna dagen gick snabbt förbi, en lugn dag på jobbet, kunde gå hem lite tidigare. Hem och vila en liten stund. Sen cyklade vi ner till E´s pappa. Där fick vi god påskmat med lite öl och vin till. För mig fick det bli väldigt lite eftersom jag ska upp och jobba även imorn. Men E´s pappa är väldigt duktig på att laga mat, undra om E kan visa att han har fått hans fars gener ;) Nedå, ibland kan även E göra supergoda måltider,fast han tycker inte om att visa dom för ofta..

E åkte vidare till några vänner, jag har precis kommit ur duschen. Tänkte försöka plocka in lite vinterkläder som inte behöva visa sig mer på ett bra tag hoppas jag. För om E´s mc kläder har åkt fram så är det väl ändå dags för min termosar att åka tillbaka långt in i garderoben? Borde kanske leta reda på min mc jacka som finns nånstans i den överfulla garderoben, om jag ens kommer att vilja åka något. E´s mc är inte den bekvämaste att åka på, känns som om jag k****ar hans rygg ungefär hela tiden... Men han ska på någon form av utbildning om hur man ska köra säkrare om två veckor, kanske det känns lite säkrare då?!

Nehe packa ner vinterkläder var det..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0