19.e April

Blev tomt igår, hade ingen lust att skriva och på något sätt hade jag ingen direkt tid heller. Jobbade till ett, cyklade hem snabbt, sen åkte vi på visning, lägenheten var lite väl dyr, men fin. Jag är trött på detta. Jag vet att det kommer dyka upp en lägenhet som vi villha, men väntan är så jävla dryg.

Sen så övningskörde jag ut till E´s mor, där fikade vi lite. Hem fick E köra, det regnade och det är jag inte van vid att köra i.

Idag har det varit en lugn dag på jobbet, efter jobb åkte jag och handla saker till middagen, hittade ett recept som såg så gott ut i aftonbladet igår :http://www.tasteline.com/Recept/Kantarelldoftande_flaskfile_i_panna
Och ni måste bara prova, väldigt enkelt och snabbt. Och det blev jättegott.

Förresten jag läste tidningen idag(!!) och det hade visst varit ett inbrott här på gidde i lördags, undra om de var i närheten, kanske var den som var på vår dörr?

Nej jag ska se klart på hockeyn, sen in i duschen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0