14.e April

Fasen redan mitten av april, dagarna går jäkligt snabbt. Men ändå långt kvar till lön.
Håller på med tvätten nu, har hängt upp den för en stund sen så nu behöver jag inte tänka på den förrän den ska in..

E´s syster frågade mig om jag vill med på en fotografering där dom både sminkar dig och fixar håret, tror det har varit lite överallt och gjort det för jag har för mig att min kusin har gjort likadant. Låter ju faktiskt riktigt kul, och jag tror jag är ledig så jag kan följa med, ska kolla upp det imorn.. Men har för mig att korten var ganska så dyra, men fastnar man på något kort så kanske man kan köpa.. Annars är det ju bara en kul grej.

Ikväll blev det hemmagjord hamburgare, såg på How I met your mother och avsnittet handlade så gott som om hamburgare så då blev jag sugen. Och gott var det också.

Tiilbaka till jobb imorn igen, jobba två dagar sen är jag ledig lördag och jobbar söndag. Och E åker iväg på mc något på fredag och kommer hem på lördagen, så då får det bli någon film tror jag.

Inget mer för idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0