Vem "vinner" Mammas pojkar?

Näst sista avsnittet av Mammas pojkar har varit idag, missade det på tv som vanligt så jag fick se på Play, något irreterande att tv4 hade lagt ut på deras sida att Sara hade åkt ut, så det tappade spänningen lite. Trodde verkligen inte att hon skulle åka ut, tyckte defenetivt att Julia skulle åka ut, hon verkar vara en blåst brud. Väldigt omogen. Så nu mellan Julia & Jane så hoppas jag Jane får Bobby. Sen Christian har Victoria och Martina kvar, Martina passar ju honom bäst enligt mig, men ett jäkla tjatande från hans mammas sida, så känns lite att han kommer välja henne för mamma tjatar. Victoria är ju Väldigt söt MEN även omogen, han är ju 30? och hon är 19? visst kan en 19 åring vara mogen men inte hon. Sen Tim då, som jag tyckte verkade vara en spänn"bög" först, men han verkar ju super mysig, han har Moa och Victoria kvar, vet inte vem jag gillar mest, Moa har nog mest humor men det känns som Victoria är något för honom, nej jag vet inte, tycker om de båda.
Väldigt insatt i massor av serier som ni märker.

Har precis kommit ur en lång varm dusch, såå skönt, kändes som förkylningen släppte för en stund, men klart den inte gjorde. Testade även att tvätta håret utan schampoo och balsam som frisören rekommenderade om man nu måste tvätta håret varje dag. Har gjort de nån gång förut men då gick de knappt borsta genom håret,men nu gick de fint :)

Nu är det nog dags för sängen snart!

Natti natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0