Trevlig kväll

En lugn men trevlig dag. Städade och såna tråkiga men behövliga saker på dagen. Sen kom A hit och fikade lite. Sen blev det lite god mat på Böf Jensens som jag önskade :) Sååå gott, fast efter fikat var jag inte så värst hungrig, men de blev billigare än vanligt. Efter det åkte vi hem till M & de tre T. Fick se lite Pippi och meka lite med mellan T, och leka lite med minsta T, åh ni kan inte ana hur sugen jag blir på barn. Även efter förlossningshistorien :) Det gör nog så inihelvete ont men det är ju verkligen värt att få ut ett friskt fint barn :) Jag längtar, men det får vänta..

Så vi har nästan precis kommit hem.. Vräkt i mig lite chips. Snart är det dags för sängen. Imorn har jag en ny önskesak, Tati, vill shoppa lite kläder, jag behöver byxor. Vi får se om E är så snäll och följer med mig.

Sen är det tråk måndag igen, då ska det jobbas och sen ska vi på en 3 timmar LÅNG handledarkurs. Uhhh! Men skönt när den är över och E är godkänd som handledare, så jag kan börja ta tag i körkortet. Kollat lite på bilar, jag vill inte ha någon speciellt stor, men jag vill inte ha en skrotbil, den ska ju hålla bra mellan Västerås och Vetlanda. Rövvärme och 5 dörrar och att den är billig att köra,det är mina måsten. Har varit inne på Golf eller Passat, golf är dyrare, men vi får se. Lär väl dra mig ner till banken och kolla med lån först, behöver ju inte ta lån på hela bilen, men endel av den.. Tror jag.

Dags för bädd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0