Söndag kväll

Fick min vila, skönt. Sen upp och laga lite mat och diska samtidigt. Kycklingen blev sådär, lite småtrist, men nyttigt. Måste göra sallad till morgonens lunch låda. Hoppas att dagen går snabbt imorgon, sen hoppas jag E och jag kan handla någon god mat och mysa lite här hemma. Kommer ju inte träffas förrän söndag sen. Lite trist faktiskt att inte fira jul tillsammans. Men jag vill verkligen fira med min släkt, inget jag kommer sluta med förrän vi skaffar barn, då kanske det blir annorlunda, fast tänker ju aldrig sluta fira jul med mamma och pappa. Men fram tills dess blir det jul i Vetlanda, sen får E bestämma om han följer med eller inte, men jag förstår om han vill fira med sin släkt.

Tänker nog snart dra mig till sängen, men först ska vi dela julklappar, blir nog t.om två :) Haha, dåliga vi är. Och egentligen har han fått en julklapp för ett tag sen också. Sen får han en när jag kommer tillbaka.

Hejrå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0