Payback..

Blev en VÄLDIGT lång vila idag, var tydligen väldigt trött.
Jag hängde med C till ÖB innan, shoppade på mig lite saker, mycket är så billigt där men när man väl kommer fram till kassan så blir de ganska så dyrt ändå, fast säkert hade de blivit dyrare om man hade köpt någon annanstans. Köpte en såndär Venus rakhyvel, dom är väl ganska så dyra i vanliga fall? Där kostade den bara 59 :-..

Min kusin har fått en liten pojk till, STORT grattis till henne.

Jo, idag på morgonen vaknade jag av ett bonkande i golvet IGEN av idioterna ovanför oss, larmklockan hade inte ens gått 1 JÄKLA minut, vadfan är deras/dens problem egentligen? Okej att dom blir lite gnälliga som när E´s klocka ringer, den kan ringa en halvtimma innan han går upp, men en minut? Låt mig vakna för helvete. Så jag funderar på vad jag ska göra för att ge igen. Jag har lust att gå upp och gnälla på dom, men orka vara en gnällig granne. Men när dom gör som dom gör så hoppar hjärtat upp i halsgropen på mig. Inget skönt att vakna upp livrädd.
Haha påtal om livrädd, det har varit endel inbrott en gata härifrån, då dom brutit sig in på både dagtid och natt tid i lägenheterna. Vi skulle lägga oss och det lät som fan i trappuppgången, E skrek till "Dom gör inbrott", prata om att bli livrädd och hopp upp i sängen. Men nejdå, det var den familjen som är väldigt högljudda av sig, som sprang i trappuppgången och gjorde en jäkla massa ljud av sig. Jo vi bor nog i en liten mongolägenhet, jag har smeknamn på de flesta i lägenheten. Psykofamiljen, psyko, hundmannen, gamlingarna(som är snälla), och en sur brud. Haha ja det var nog alla i denna lägenheten. Så snäll är jag.

Min anktoffel och tvdosan är spårlöst försvunna, E har inte kommit hem ännu så ganska så segt att sitta i ett tyst rum. Men får väl se om 90210 har kommit hem, får se på de istället. Har precis slängt i mig lite mat, blev en sen middag eftersom jag sov så länge..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0