Helloo

Jahopp då har jag bytt sida igen, jag tänkte jag en dag skulle försöka ge mig på att själv göra egen sida, och bästa sidan för att göra det på verkar vara här, eller enklast är väl bättre att säga.
Har nog varit på de flesta sidor nu tror jag, tydligen svårt att bli nöjd. Vi får se om jag stannar här eller återigen byter.

Jag har nästan precis fått i mig lite mat, eller ja stekt ägg på smörgås fick bli min middag idag. Ingen av oss orkade ställa sig och laga någon mat. Ska snart dra mig till sängs, imorn ska det jobbas igen och efter jobb ska jag klippa mig. Och efter det så kanske en tjej ska komma och titta på vardagsrumsbordet som fortfarande inte blivit sålt. Men om ingen köpt det tills helgen så åker det ner i källarn, för jag vill ha upp julgranen :)

Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0