Frusen..

Fyfarao vad det är kallt ute, mina ben är som två isbitar..
Efter jobb gick jag ner på stan och kika lite, hittade en klänning jag tänkte använda på julafton, och så köpte jag en bh, men det tar för jäkla lång tid att hitta någon bra bara, fast idag lyckades jag :D Eller det såg bra ut i speglen iaf. Sen kan jag ju lägga till att jag är lite snål också, Triumph hade flera som såg bra ut men dom kostade sådär 700:-, men den jag hittade kostade bara 99:- så jag gjorde ett jäkla kap där..

Tänker faktiskt lägga mig under täcket och tina en stund. Och magen börjar bli hungrig så lika bra o vila en stund, för än får den inte mat :)

Ledig imorn, då ska de tvättas inför Vetlanda veckan. Bara 5 dagar kvar tills jag åker hem.. Kanske dags att börja slå in julklapparna..SEN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0