Dan före dan..

Jahopp, flera timmar nere på stan, och hittade inte ett enda kläderplagg, det jag hittade hade inte min storlek. Vafan kan alla sluta vara strl S så jag kan köpa det jag vill ha? Tack det vore snällt.
Men kom hem med ansiktsmask,ögonfransböjjare och nagellack. 70% på allt på åhlens, synd att det varit så länge bara, för fanns ju typ inget kvar. Inget som intresserade mig.
Blev en julklapp till morfar.

Jag har slagit in de sista klapparna, pappa tjatar om hans hatt som han vill ha men inte tror han kommer få. Men nu jävlar ska han få den och han ska ha på sig den, hur ful han än tycker den är. Jag tycker den är fin, och tänker tvinga på honom den. Har han tjatat så har han tjatat.

Sitter och spelar Bingolotto, är paus från spelandet, än är jag ingen miljonär, men det hoppas jag på att jag blir. Har även ätit tacos även att det är en onsdag, vilket är helt fel här hemma, här ska det ätas på en fredag egentligen. Pappa och jag tog lite gott vin till, men en öl efter är ju aldrig fel ;)

Så nu sitter ag här framför datorn, har ingen direkt känsla av att det är julafton imorn. Jag vill vara liten och ha samma känsla. Jag eller Kim springer upp till varandra tidigt som fan och kollar vad vi fått i julstrumpan, sen in och hopppa på pappa som alltid skulle sova länge på självaste julafton. Saknar den känslan, då var det jul :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0