Smärta

Sega jäkla kvällar, men 2 nätter till ska jag väl klara av. Natten till idag var inget vidare, det började redan på kvällen att det helt plötsligt började göra skit ont i svanken. Men sen gick det över. La mig i sängen och ännu en gång började det göra skit ont, låg jag och skulle vända mig så gjorde det skit ont, satt jag upp gjorde det skit ont. Gick upp och ställde mig i duschen, känns alltid bättre att bada/duscha. Kändes lite bättre och jag kunde somna tillslut. Och när jag vaknade var det borta. 

Men idag har jag bara tagit det lugnt, tvättat lite och vilat resten mer eller mindre. Jag hoppas denna natten blir bättre. 
Imorn kommer Gittan hit med sin lille pojk. Trevligt med lite sällskap :) 
Sture är också trött på dagarna, ser ju inte ut att ligga särskilt skönt men han verkade nöjd iaf :) 



Bäddade hennes säng igår, ville se hur det skulle se ut. Köpte ett dyrt jäkla spjälskydd till vaggan också, 339:- tycker jag är dyrt för lite tyg. Vaggan ska snart ner till vårt sovrum. Nu vill jag att hon ska komma ut :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0