Julafton i februari

Gick till jobbet idag i det fina vädret, snö och regn. Jag går sakta framåt i vanliga fall nu gick det i rejäl snigelfart. 
Det var kul att träffa lite människor, man saknar det lite när man går hemma. Jag hoppas verkligen mina fötter orkar med efter den 12/3. 

Vaggan/madrass och sängkläder har kommit idag, ska snart iväg och hämta, E får ta vagga och jag sängkläder, jämnt fördelat tycker jag. 

Vi blev även av med den beggade spjälsängen, en smålänning som skulle ha den, lite kul var även att hon är tillsammans med en vetlandabo och var beräknad 3 dagar innan mig :) 

Och imorn blir nog barbordet sålt också. Har längtat efter att ha ett normalt köksbord. Inte för att vi äter vid det men det är ju en fin dekoration ;) och sen vill jag även att bebis ska kunna sitta vid bordet. 

Nepp nu ska jag börja tjata på min käre sambo om mat...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0