He´s hooome

3 långsamma dagar har gått, men äntligen är min andra halva tillbaka från oktoberfesten :)
Det kan vara skönt att vara ensam ett tag men nätterna är jobbigast, det har inte blivit många timmars sömn dessa nätter.
 
Imorn jobbar jag men på fredag så är jag ledig. Då ska jag sova ut länge, på fredagsnatten åker jag till Ullared, man kanske borde ha på sig boxarhandskar? Lönehelg...
 
Något annat roligt är att jag eventuellt får mina föräldrar lite närmare, pappas jobb ska flyttas till Norrköping om ca 2 år. Och om han (hoppas hoppas) blir erbjuden en bra tjänst så flyttar dom kanske dit. Förstår ni vilken skillnad det blir? Det är bara en tågstation bort (alltså inga byten), det är 2 timmar mindre att köra. Jag håller mina tummar väldigt hårt att det händer. Det vore så himla skönt att få dom lite närmare oss. Jag skulle t.om kunna åka och hälsa på över en dag.
2 år är ju en bit bort men jag antar att det inte dröjer allt för länge innan han vet hur det blir.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0