En helg i sthlm

Helgen var bra i sthlm, vi gick på skansen, tror faktiskt aldrig jag varit där. Och jag förstår nog varför det mest var barnfamiljer där :) Sen åkte vi till hotellet som var helt okej. Tog en runda på Bromma Blocks, hittade inte något alls som jag ville ha. På kvällen åt vi inne i sthlm, restaurang Rött, fullt med folk, helt okej mat. Sen blev det inte mycket mer än så. Vilket var väldigt skönt. Tackar E för denna helg, längtar redan tills nästa gång :) Att bara åka iväg över en natt kan vara riktigt skönt.
 
Annars är allt lugnt, jag har slutat röka. Mitt humör kan sticka iväg lite sådär ibland, ibland kan jag inte riktigt kontrollera det men det får det fan vara värt. Snart 3 veckor sen jag slutade. Kan inte påstå att jag är så särskilt röksugen, i början var det vanan som var jobbig att få bort, det är det fortfarande ibland. Jag tuggar vanliga tuggummi ungefär hela tiden. Men denna gången ska jag inte vika mig. Nu är det slut med rökandet, för ALLTID!
 
Nu kommer en helg där jag ska jobba, inget jag ser fram emot. Hade egentligen velat försöka vara ledig på lördag för dom visar hus från Älvsbyhus men jag tror det blir svårt. Får väl försöka få iväg E ensam och titta på hur det ser ut.
 
Nej nu ska jag ta och se klart Big bang theori.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0