Nu får det väl vara nog?

Sitter och följer det som händer i sthlm genom expressen, vad är det för fel på dessa människor? Ska man tycka synd om dom eller vad är det dom vill? Det är det sista jag tycker om dom. Tänd eld på era egna bilar hur mycket ni vill men vafan ge er. Idiotiskt. Och polisen gör inget? Jag förstår att dom kanske inte vågar sig utanför bilarna för dom får stenar kastade på sig, men visa dom att nu får det vara nog.
 
Nu har jag helg, äntligen långledigt. Mamma och pappa kommer på fredag, det var ett tag sen dom var här nu. Om det är bra väder funderar vi lite på sthlm eller ta en båt ut till Elba. Något annat för en gångs skull :)
 
Beställde ny parfym häromdan och den kom idag, Burberry, The Beat, jag har svårt för att hitta parfymer som jag tycker om men C hade denna och jag fastnade direkt, så jag härmas lite...
Har även köpt massa pärlor till naglarna i olika färger genom ebay, tycker det är rätt kul att hålla på när jag har lite naglar. 
 
Vi firade min långledighet genom att gå till Laxmi, nu får inte E bestämma restaurang längre, jag är trött på indisk mat, tog något med lax idag och det var inte det godaste jag ätit. Vi borde äta mer hemma men det är mycket trevligare att gå ut och äta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0