En ledig lördag.

Älskade lediga lördag, jag älskar dom! Inte för vi tog någon direkt sovmorgon, nissen som skulle hämta solstolarna var här redan 10, men jag var vaken en bra stund innan dess.
Så när jag ringde mamma runt halv 12 tiden och redan var ute på ikea så fick hon lite av en chock: Är du uppe redan?! :)
Fick snålskjuts av E ut till Erikslund, in en snabbis på ikea och köpa "får matta, sugrör och en orkide, sen till rusta och köpa brickbord och en ljuslykta. Det gick väldigt snabbt så jag åkte hem och monterade ihop bordet och cyklade ner till stan, köpte på mig lite mer ljuslyktor. Man kan inte ha för många av dom..
 
Ne jag ska väl ta och se finalen av gp.. Heja Hampel..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0