1.a maj..

Vi fick ju fint väder 1.a maj iaf, även om jag var tvungen att jobba..
Igår gick vi till Laxmi och åt, man blir alltid riktigt mätt efter att ha ätit där. Men det är aldrig något jag längtar efter, men frågar man E vad han vill äta så är nästan Laxmi ett förslag.
Efter maten gick vi till Varda, blev kvar där ett tag tills jag blev sur och gick hem själv. Lika bra var nog det eftersom E tydligen inte kom hem förrän halv 4. Jag slocknade nästan på en gång när jag kom hem.
 
Nu är soffa och bord sålt, hon hade missuppfattat annonsen helt, jag hade även lagt ut solstolar och dom la jag ut för 900:- och bord+soffa för 1400:-, och då skrev jag det billigaste som priset, för så verkar de flesta andra göra. Så när hon skulle betala så gav hon mig bara 900, men då fick jag ju lov att säga till, inte fan hade hon 1400 men 1250 fick vi. Egentligen hade vi inte velat sälja för mindre för det var flera som hörde av sig om den, men vi hade lastat på allt på släpkärran så det fick väl gå då. Testa att läs hela annonsen nästa gång.
 
Nu sitter jag och letar för fullt efter hur vi ska göra om, jag vill nog ha trall och sen en ryamatta över. Hittade trall som inte skulle behöva kosta så himla mycket, måste bara få E att hjälpa till med betalningen, för det är ju inte bara trall som ska köpas.
Jag hoppas han slutar i bra tid imorn så vi kan åka och köpa antingen trall eller möbler.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0