14.5 2013

Helvetes helgen har gått och det var min sista delade tur helg. Jag kommer inte sakna den. Det kändes enklare att jobba den nu än sist, måste vara för att det är ljusare ute.
Igår under min rast åkte jag ner och kikade lite efter kläder, fick med mig ett linne, bolero(?), två toppar och en tshirt, allt för 300:- Det är inte ofta jag gillar rea, hittar sällan något då, men igår så :)
I fredags var vi till Vingåker, så stor affär med så mycket fula kläder, strunt samma om kläderna var lite dyrare, det fanns inte en enda topp/linne som jag skulle vilja ta på mig. Urk! Jag köpte mig ett par jeans utan att testa dom dumt nog, när jag kom hem visade dom sig vara låga, jag Kan inte ha på mig låga jeans, jag är en del bredare där och att gå och visa halva baken är inte riktigt min grej. Jag fick på mig dom efter att ha kämpat, men jag kommer aldrig ha på mig dom. Som tur var kostade dom bara 99.
 
Har precis suttit och skämts framför tvn, speedway och Elit Vetlanda blev totalt krossade, jag har aldrig sett dom förlora med så mycket som idag, herrejäklar. Och det betalade jag 160:- för att se på datorn?! Dumt dumt dumt.
 
Helgen som kommer ska vi till C & M och se på eurovision och äta lite, ska bli trevligt, var ett tag sen vi sågs.
Samtidigt ringde min bror igår och frågade om vi ville komma ner till Trollhättan, kändes dumt att säga nej men vi har bestämt detta sen länge att vi skulle till C denna helgen. Och sen ska E på sommarfest med jobbet på fredag, antar att han inte kommer vara den piggaste på lördagen. Så vi får åka iväg en annan helg.
 
Nu ska jag ta och titta på lite serier, E är på någon ica stämma och jag får sova ensam inatt. Buhu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0