Stort Grattis..

Stort Grattis till det nya Brudparet, Tobbe & Malou. Hoppas att ni har det underbart i Thailand och jag önskar er alla lycka i framtiden.
Jag kan inte låta bli att glädjas extra mycket för din skull M, jag vet att du har velat detta så länge nu :)
Grattis Grattis Grattis!!!
 
E frågade om jag var avundsjuk nu, första reaktionen var nej, efter en stund nja okej lite då :) Men jag är inte som många andra kanske är. För mig är det barn först innan giftermål, speciellt när det handlar om E. Jag skulle aldrig gifta mig innan jag skaffade barn med E. Med all väntan och tveksamhet som har funnits från min sida om att han vill eller inte vill ha barn så skulle jag inte vilja gifta mig innan barn. För hur mycket jag än älskar E, så om det kommer fram att han inte vill ha barn så finns det ingen framtid för oss PUNKT! Jag vill inte gifta mig med någon som inte vill ha barn. Det finns ingen i världen som kan ändra det. INGEN. Även om vi varit tillsammans i 7½ år och E skulle säga idag att han inte ville ha barn någonsin, så finns det inget hos mig som skulle stanna kvar.
Men jodå jag drömmer också om ett bröllop, jag vet precis hur min klänning ska se ut. Jag är inte kristen men ett kyrkbröllop vill jag nog ändå ha. Min klänning har hängt där i ett fönster påvägen till jobbet. Röda rosor på släpet, jepp jag vet precis hur du ska se ut :)
 
 
Vi bjöd hem E´s pappa och N på påskmiddag, nu är vi tydligen vuxna här hemma också, ja det är faktiskt första gången vi bjuder hem någons föräldrar hem på mat. När mamma och pappa kommer hit går vi ju alltid ut och äter. Men det blev enkel påsk(a)mat, så vi behövde inte göra så värst mycket själva. Trevligt sällskap och dom har precis gått härifrån.
 
Jag ska väl sätta igång att packa lite grejer för helgen, det är bara några dagar men jag som är den nervösa jäveln här hemma är väl lika bra att jag packar för mycket än för litet. Sen måste jag slå in mammas present också. Ett år äldre på måndag, och längtar precis lika mycket efter barnbarn som jag längtar efter barn...... Om inte mer ;) Älskade mamma...
Pappa påstår bara att han blir gammal, han är ju trots allt bara 25 (om han själv får välja, han tänker nog säkert inte på att han var snart 2 barnsfar i den åldern...)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0