Stockholm mjaaaa..

Blev en tidig morgon för mig idag, runt halv elva var vi redan iväg. (Det är tidigt för mig), åkte till Sollentuna så E kunde få åka lite mc på is, förra året var det väldigt lite folk så han kunde åka gång efter gång, denna gången fick han stå i kö över 30 minuter för att åka en gång, så det blev bara en gång, sen orkade varken han eller jag stå ute och vänta längre. Så vi åkte och kollade runt lite i Stockholms områden, kan säga att Bajshamra (Bergshamra) är helt uteslutet från våran "villflyttatill lista" fyfan vad fult hela området var, och då åkte vi ändå runt rätt mycket, kan ju ha missat något ställe men urk! Sen åkte vi förbi Solna och Sundbyberg, såg riktigt tråkigt ut där också, vad grått allt är. Och så otroligt mycket fula hus. Men till sist kom vi till Bromma eller om det var Mariehäll, och det såg ju bättre ut. Men jag vet inte, vill jag bo där? Jag vet faktiskt inte. Vill man bo där med småbarn (som nån gång ska komma)? Ibland önskar jag att någon kunde bestämma åt mig.
Likadant med jobb, vad fan vill jag göra egentligen? Jag måste vara en rejält velig människa. Jag vill inte ha ett röda dagar jobb, men jag tror inte jag trivs på ett kontorsjobb, ett stillasittande jobb är inte jag. Fast hur ska jag veta det utan att aldrig provat?
E tjatar på mig ibland, jobb, lgh i sthlm och KÖRKORT! Jävla körkort. Jag vet att jag behöver ta det, när vi planerar barn har jag alltid sagt, för då handlar det inte bara om mig själv. Då är det ett måste.
Körkort och jobb stressar mig, så om någon kunde peka ut ett heltids jobb, fastanställning på en gång vore väldigt snällt. Körkort kan ingen annan än jag göra. Tyvärr!
 
Nej nu ska jag se klart de sista på mello, sen se lite film. Imorn ska vi minsann upp ännu tidigare och se vasaloppet..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0