Helgen över..

Ännu en helg som gått. Snabbt som vanligt också.
Fredagen var vi ut och åt på Laxmi, gott och man går alltid lika mätt därifrån. Sen gick vi förbi en sväng på Folkets och sen hem och såg Skyfall.
Lördagen var vi ut en sväng på erikslund, sen hem och städa en snabbis. C kom på kvällen och vi såg på melodifestivalen, tyckte rätt vann men jag tror inte han vinner eurovision. Svårt att hitta något lika bra som Loreen.
Vi gick ut en sväng till NOM, sen ett överfullt Hatten som vi mer eller mindre bara gick in och ut på, det var verkligen för mycket folk så vi gick till Pitchers. Sen började jag känna mig konstig så jag gick hem, men klockan var nog ändå runt 2 halv 3 så det räckte ändå. Har känt mig små konstig idag också. Kändes lite som tiden då jag fick lite panikångest.
 
Men idag åkte vi till Sthlm igen och kollade runt lite, vi har nog fastnat mest för Mariehäll. Känns som ett lugnt och bra område, hela området verkar nästan nybyggt. Hade man haft massor med pengar så hade jag gärna bott på Hammarby Sjöstad.
 
Nu ska jag övergå till min söndag, kontoret nu och sen blir det Falk film :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0