Drömmer mig iväg

Sitter och kollar lite inredning som jag skulle vilja ha i vårat nästa hem.
Såna stolar skulle jag vilja ha fast ett annat bord, ett ljusare.
Sen funderar jag på soffa, vill man ha 3 sits soffa eller hörnsoffa?
Båda är snyggt men när man har hörnsoffa så blir man mycket fastare i möbleringen. Iaf som vi har det just nu, vi kan inte ändra om alls i vardagsrummet. Men det kan ju även bero på våran knäppa planlösning. Men jag skulle nog vilja ha lite ljusare soffa nästa gång, fast då lär man ju nästan köpa en soffa som man kan tvätta klädseln på, annars skulle det aldrig funka. E ville iaf vänta till våren innan flytt, det skulle väl eventuellt bli några ändringar på hans jobb eller något som han ville vänta och se hur det blev med. Men han pratar fortfarande om Sthlm, själv har jag ju lämnat det. För vi skiter fortfarande inte pengar. En 3.a i sthlm kostar enormt mycket pengar, även på sämre områden. Och Västerås känns mer som en stad som jag skulle vilja ha barn i. Sthlm är så jäklans stressigt.
 
Ska fortsätta drömma mig bort i inredningsvärlden..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0