Back håme.

Tågresan gick ju bra, inget att vara nervös över som vanligt :)
Lägenheten såg helt okej ut, men jag saknade ett ställe att ha ett matbord på. Han (ja, man märker oftast när det är en man som bor ensam) som bodde där nu hade det väldigt konstigt möblerat. Två soffor, två vardagsrumsbord, han hade ställt in sin dubbelsäng i det lilla rummet och en liten säng i det stora rummet. Jag tror inte det var några barn inblandade annars hade jag förstått att en mindre säng fanns i det stora. Hans tv stod på fönsterbrädet? Inte en enda taklampa fanns det heller. Men han hade bara bott där några månader tydligen, huset blev väl färdigt 2012 nån gång.
Men området gillar jag väldigt mycket, ska vara ganska så mycket barnfamiljer som bor där. Men just nu är det bara det området som vi vill bo på, vilket gör att det inte finns så mycket ledigt. Inte sådär jätte många som flyttar efter knappt ett år, för jag tror att alla lägenheter som finns där är nybyggt. Solna och Sundbyberg verkar inte så intressant enligt E. Ja och sen finns det ju många andra ställen som är uteslutna. Så Mariehäll/Annedal blir det väl om det blir av.
 
Påskvecka är det ju också, jag jobbar fredag och måndag, så ingen ledighet för mig förutom helgen. Vi vet inte om vi åker hem till Vetlanda eller inte. Men åker inte vi ner nu så kommer dom upp om några veckor, mamma började bli uttråkad där nere och vill nog gärna gå på en shoppingrunda här :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0