Är hon helt kocko?

Emma Gray Munthe har rescenserat En oväntad vänskap, som är en av dom bästa filmerna som jag någonsin har sett. Och hon påstår att den är rasistisk och sexistisk, VA? Hon får gärna tycka att den är dålig om hon vill, alla tycker vi olika, men vad är rasistiskt i filmen? Jag tycker hon ska sluta på sitt jobb om det nu är detta hon håller på med. Något måste ju gått fel för henne när hon såg filmen, såg hon hela verkligen? Jag tänker då aldrig lyssna på vad hennes åsikter om filmer är, för dom är totalt olika mina. Nej gå och lägg dig under en sten eller något.
 
Här har ni länken om ni vill se vad den här kvinnan har att säga.
http://www.svtplay.se/klipp/304734/gomorron-sverige-filmrecensioner
 
Och om ni förstår vad hon menar får ni jättegärna berätta det för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0