Usch och blä för bil...

Har precis kommit hem, har varit ute och övningskört, har testat att backa och parkera, jag kan säga att jag kommer helst inte parkera alls och inte backa in i en parkeringsruta. Nope. Sen blir jag så jäkla nervös vid vissa rondeller, ska jag rakt fram är det inga problem men först innerfilen och sen ut är hemskt, speciellt med "stressade" människor i röven. Jag vet att det är jobbigt i början men just nu önskar jag att jag slapp ta körkort. Jag måste köra förbannat jäkla mycket nu. Stackars E som får vara med, han får höra en och annan svordom, hur dumma alla andra bilar är, att lastbilar inte får köra bredvid mig..
 
Aja, helgen var en bra helg, i fredags köpte vi hem och lagade god mat och gott vin till. Mötte upp C&M och tog några öl på stan. Lördagen var lugn för min del, städade och såg på det kungliga bröllopet.. Ville egentligen bara se hennes klänning men det slutade med att jag såg på hela...
 
Nu sitter vi och letar flyg,hotell och tågbiljetter till Assen.. Tanken är att det ska bokas ikväll, vi ska bara få allt till att gå ihop först.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0