....

Äntligen en ledig dag, jag vet inte riktigt vad det är men nu börjar det bli jobbigt att gå till jobbet. Jag håller tummarna att E få veta om sin höjning snart så jag kan börja söka nytt. Fast när vi flyttar behöver jag ju ha en fast inkomst så ett nytt jobb innan flytt blir det väl inte vilket fall som helst.
Och om jag hade vetat om vad för sorts jobb jag ville söka vore ännu enklare. Blunda och peka?

Det här med flytt har jag börjat känna mer att jag vill bo kvar i Västerås, men jag tror ni förstått att jag inte har svårt att ändra mig i åsikt när det handlar om E? En uttråkad Lina betyder att hon gör vad som helst för en förändring.

Imorn ska jag sova ut, har haft flera nätter med väldigt lite sömn. Sen måste jag väl ta hand om tvättberget som ingen annan verkar ta hand om...

Det är tur att det är några helger att se fram emot, bröllop nästa helg och Holland helgen efter det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0