3.6

Inne i juni redan, vad ett halvår har gått snabbt.
 
Nu har jag ledigt två dagar, tog en extra dag ledigt på onsdag för att plugga. Jag ska fasen gå upp när E åker till jobbet och plugga teori hela dagen, på onsdag alltså, imorn kör jag en vilodag med lite mindre pluggande.
Jag har nämligen bokat tid för både teori och uppkörning, jag tänker inte skriva när men det är inte än på ett tag. När/om jag får det så lär ni få veta :)
 
Jag kände att jag måste boka tiderna för att sätta press på mig själv så det blir av någon gång. Jag önskar bara att jag var mer intresserad utav det. Jag kommer säkert älska att ha körkort när/om jag väl tar det, men just nu tar jag det p.ga E´s tjat och för att det känns som ett måste när man skaffar familj.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0