Tack för den...

E blev förkyld i början av veckan, så han har snarkat som en gris, vilket förstört min sömn torsdag till fredag, la mig på soffan men då ska ju självklart katterna leva rövare, 1 timma sömn den natten. Igår så kollade vi fincrusingen efter jobbet så ingen vila då heller, kom i säng kl 2. Idag på morgonen vaknade jag skit trött, under dagen har jag blivit mer och mer förkyld och nu har febern börjat stiga. Jag visste nästan att jag skulle bli förskyld när E blev det. Såna sjukdomar förs alltid över på mig.
Suttit ute ett tag och kollat på bilarna, som tur är behöver vi bara gå utanför dörren så ser vi dom. Nu skulle dom andra gå lite längre bort så jag bestämde mig för att stanna inne istället.
Jag måste försöka jobba imorn, på helgen är det alltid ett helvete att få in någon och speciellt när det är något sånt här, det är så gott som omöjligt. Men går febern upp och jag känner mig sämre så har jag inget val. Får hålla tummarna att jag är bättre imorn istället.
 
Hade nog tänkt att försöka lägga mig snart, vet inte hur det kommer gå med tanke på alla brummande bilar utanför, och vissa av dom spelar rejält högt, ljudkänslig som jag är när jag ska sova så kan det gå åt skogen..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0