Snart...

Bara några arbetsdagar kvar innan semester, om jag har en väldans tur så får jag bort lördagen också. Men under sommaren finns det inte så många timmare att välja mellan och många är sjuka, så chansen att få ledigt på lördag är inte allt för stor. Hur tänkte jag när jag tog semestern? Bara söndagen ledig?!
 
Än så länge så har vi inte bokat något, även Ryan Airs priser ligger ganska så högt över mot vad det brukar. Vi har kollat runt på lite, bara åka iväg några dagar. Eftersom vi nyligen var iväg så har jag inte så mycket pengar att resa på. Men något lär vi väl hitta på.
 
Jag får inte glömma bort att både plugga och köra under semestern, det börjar verkligen närma sig nu. Fan! Jag är så jäkla nervös av mig så den dagen jag kommer köra upp förvånar det mig inte om jag kör in i en stolpe eller liknande. Sitta där i en bil med en person som jag aldrig träffat innan.. Nej nu ska jag tänka positivt..
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag fortsätta boken "Äntligen icke rökare".. Jag meddelar hur det gått när jag läst ut boken..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0