Holland

4 dagar gick snabbt förbi. Nu är vi hemma igen efter några dagar i Holland. Första natten sov vi i Amsterdam, i världens skönaste säng. Upp tidigt som fasen på fredagen för att tåga till Zwolle, checka in på nästa hotell för att ännu en gång sätta sig på tåget mot Assen och moto gp. Vi har gått väldigt mycket under dessa dagar, runt hela jäkla banan vilket är väldigt långt för mina små skavsåriga fötter. Men det har varit kul, dag två på banan fick vi sol och Rossi vann, bättre gp kunde vi inte fått :) Zwolle var en mysig stad fast jag tyckte det kändes som vi gick runt runt hela tiden.
Bra hotell nära stationen.
Idag åkte vi till Amsterdam centrum, var tydligen ett måste att se dessa nakna kvinnor i fönstrena. Doften av folk som röker gräs var inget vidare, det hade jag klarat mig utan. Men annars var även det en mysig stad, hann med en båttur plus en väldigt god äppelpaj innan vi begav oss mot flyget.

Mycket shopping blev det inte, en tröja på banan för det var skit kallt på fredagen, sen köpte jag faktiskt en mini rossi dräkt för framtida bebis :) så himla söt så jag var bara tvungen :)

Öl och god mat har vi ju hunnit med också.

Nu ska jag in i duschen, jobb om några timmar :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0