Tröttast..

Under dom här senaste snart 2 veckorna så har mitt dygn blivit helt fel, första veckan så sov jag nästan hela tiden. Nu den andra veckan så har jag somnat så sent och vaknat sent på dagen. Och sen har jag knappt varit utanför dörren, inte många ggr iaf. Kan det vara det som gör mig så trött? Och att allt jag gör är jobbigt. Imorn eller på onsdag tänkte jag ge mig ut på en promenad, vilket känns behövligt.
Och på torsdag ska jag jobba igen. Och hela helgen också, delad tur både lördag och söndag.
 
Var inne igår och tittade efter maskeradkläder, vi har nog hittat vad vi ska vara, men det får bli hemligt :) Jag får inte glömma att ta ledigt bara, men något sånt ska jag väl inte kunna glömma..
 
Nej nu börjar Californication..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0