Jag vill resa NU!

Har suttit och tittat på bilder från München och Italien, jag vill resa nu. Nu nu nu NU!
När vi reser mår jag så jäkla bra, det är så skönt. Inga måsten. Jag önskar jag hade mer pengar, var ekonomiskt oberoende, men det är lite svårt när jag inte jobbar för det. Förra året var ett riktigt bra resår, först Teneriffa (sol och bad), sen Italien (sol,bad,mysiga städer och Moto GP) och München (storstad). Jag hoppas detta året blir minst lika bra, fast vår första resa blir väl till Italien, sen får vi se vart det bär av på sommaren, skulle nog kunna tänka mig en senare sommar/höst resa eftersom Italien är i början av juni. Men det är tur att det man får tillbaka från skatten nästan betalar hela sommarsemestern. Så ibland kan det vara bra att ha ett dyrt jäkla lån :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0