8/1 13

Ny vecka, söndag till måndag sov jag 0 timmar, fick någon form av panik eller något. Det här med att tycka olika om när vi borde skaffa barn är riktigt för jäkligt ibland, och tanken på att vänta i några år till slog till mig rejält. Aja, det gick över för denna gången. Jag MÅSTE för min egna skull lägga bort de där tankarna.
 
Så igår efter jobbet somnade jag efter jobbet i 6 timmar och kunde ändå somna på natten. Så jag var utvilad idag på morgonen.
 
Det blir en lugn vecka, jag jobbar på lördag men tog ledigt på söndag, vi ska iväg på eventuella äventyr :)
 
Min förkylning vill inte släppa helt, på jobbet börjar vi tro att det är något med lokalen, för folk är sjuka som aldrig förr. Att min hosta inte släpper helt beror väl på rökningen men det är inte bara hosta, jag är täppt och halsen svider fram och tillbaka.
 
Nu ska jag snart lägga mig och läsa lite, Femti nyanser av frihet kom idag :) Äntligen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0