25.1

Första dagen på 2 veckor på jobbet idag, det gick t.om bra att gå och lägga sig igår och att komma upp på morgonen. Men lite små tungt har det varit, min kondition är nere på 0 vilket kändes.
Ledig idag (fredag) och jag tänkte försöka orka ta tag i en rejäl städning. Ska även gå en stund på promenadbandet, ska försöka få lite kondition tillbaka..
 
Beställt ny väska från ebay, fick bli en billig OK väska, någon gång ska jag köpa en väska som faktiskt inte går sönder efter någon/några månaders användning, men jag ska FÖRSÖKA snåla så gott jag kan nu. Maskeraddräkten till mig och E är även beställd :) Även ledigheten är fixad, min grchef är för himla bra :D
 
Nej det är väl dags att dra sig till sängen, annars sover jag väl bort hela lediga dagen.. Jag är ju ganska så bra på sånt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0